HIBURAN

Friday 16 November 2012

3 Month ♥



Hi assalamualaikum :) Apa khabar ? Sebulan dahh tak sentuh blog . Yaa Seminggu cuti ,then tension balik amik spm . Macam mana spm ? Hmm macam tuh lahh . Hampa sikit kat math :( . Hmm penat study dahh tuh banyak lupaa . Sedih k sedih :'( Balik ke tajuk , 3 month ? Yaa aku dengan fahmi a.k.a 'cunit' dahh 3 bulann . Happy sangat . Act sebelum sampai 3 bulan niyy , ada macam gaduh sikit dengan dia . Hmm yaa biasa lahh salah faham , atas sikap aku yang "cemburu" dan hmm ntah lahh . Kadang kadang takut benda lama jadi , taknak lagi benda tuh berlaku :'( Masa 15 hari bulan tuh , fahmi tak text aku langsung , call kejap jee . Dia abaikan aku :'( Sedih k , dalam kepala otak niyy fikir jee apa dia buat sampai lupa aku , dia pergi dating kee ? Text dengan orang lain ? Bosan dengan aku ? Hmm aku text dia "Sayangg?" lambat dia reply . Dalam hati "Hmm ... dahh bosan dengan aku lahh tuh" Tetiba text masuk "Ye sayang , kenapa ?" Aku "Hm takda apa lahh , bye" Then fahmi terus text aku cakap dia mintak maaf then terang kan semua . Aku nak merajuk jugakk . Tepat 12 malam *dalam hati* Nak wish tak , nak wish tak ? Tetiba text masuk , si fahmi text , dia wish then satu part terharu sikit *Lap air mata* Dia cakap . "I harap kite dpat pertahankan hubungan niyy" "Kalau awak bosan kee benci dengan saya awak cakap tau?" . Dari situ aku tahu fahmi sayang aku lagi :')
Sebelum masuk 3 bulan meet dia lagi kali kedua :') Takk rancang pape pun , tetiba nak pergi rumah wan text dia , then tetiba tegerak ajak meet . hee . Act tak tahu kenapa malu sangat nak meet kali kedua . Hahaha first meet tak macam niyy pun wehh . Mybe sebab Zaharah's ada . hee :')


Gambar tuh wan tangkap dari belakang , haha sakai punya wan . Aku , fahmi dengan shayfiq . Risau dengan gambar niyy sebab 3 orang kan . Hm Ya Allah jauh jauh kan lahh . Hmm , yaa happy sangat jumpa awak sayang . Dahh lahh tak banyak cakap , diam jaa . Orang diam dia diam , kalau I tak cakap mybe diam jee lahh . Geram betul ! Dapat cubit awak . Haha . Awak handsome sangat dengan rambut baru awak dahh tak macam perempuan tapi kalau rambut lama tuh lagi okay , nampak awak comel :* Ingat lagi awak bbm saya cakap awak nak buah pelam sebiji tak cukup , then awak suruh petikan lagi . Hee rindukan ? Lawak jaa . Hmm okayy lahh sampai sini jaa :)
ILOVEYOU MUHAMMAD FAHMI BIN IZHAR ♥ .  Saya mintak dan harap sangat awak selalu jaga mata dan hati awak saya taknak orang lain ada dalam hati awak sebab saya sayang awak :')
Assalamualaikum awak ♥