HIBURAN

Sunday 2 December 2012

Assalamualaikum .
Dahh baca gambar dekat atas ? Yaa sedih teramat sangat , walaupun bukan fahmi yang tulis tapi aku tak boleh terima semua niyy . Tetiba nak terbukak twitter sapiq then terbaca mention dia . Ya Allah tak tahu nak cakap . Memang kecewa sangat wehh . Yee aku nangis tapi fikir balik macam bodoh jaa . Then fahmi change bio dengan user name twitter dia . Lagi lahh aku sedih . Fahmi tanya "Awak tetap nak pertahan kan  hubungan nie ? Hmm, I harap hubungan kita takan sampai dkat sini je . Hmm, :( " Then aku jawab "Hm of course . Pernah kee I marah you I cakap I nak tinggalkan you?" . Hmm , mybe orang cakap aku bodoh tapi aku tahu fahmi tak salah , tapi jelous . Aku tak boleh terima semua niyy . Hmm .
Apa pun jadi InsyaAllah aku pertahankan hubungan ini , sebab aku sayang kau . Dan aku harap bila aku dahh tak sayang kau baru kau tinggalkan aku k ? :')