HIBURAN

Friday 26 October 2012

2 month with him :')

Assalamualaikum para sahabat :D Dahh lama tak update blog . Takda idea mungkin , dan banyak benda aku lepas dekat twitter . Sibuk dengan spm , study *macam study* Lol XD . haha .Kalau dikira spm tinggal sehari kott . Enjoy , gelak , tidur , makan , on tweet . Err masih sempat kee ? Lol pikir sendiri .
Aku hadir dekat sini act nak cerita pasal aku dengan si dia *buah hati* :D hewhew . Dahh lama sebenar nya nak jumpa dengan dia , dari kenal sampai couple tak pernah jumpa , hanya melihat gambar . Dan *bunyi kendangg* tercatat satu sejarah aku berjumpa dengan fahmi (tarikh 13/10/12 , pada jam *k tak tengok jam* hahaha ) Masa meet dia , malu memang malu but aku takda mengelabah sangat . Kite orang meet kat mbo , aku dengan hanis dan dia dengan gay dia si sapiq . haha . Kalau nak tahu fahmi en dah datang lama tapi malu nak pergi kat aku . haaha . *sebelum fahmi datang kat aku , dia jalan depan aku konon konon nya tak kenal lahh , haha , aku nampak tapi buat bodoh jaa . Haha . Bila dia datang kat aku , kite orang terus beli tiket . Nak tahu takk *bisik* Fahmi en sebenar nya takda duit . Haha . Kesian jugak kat dia . Kite orang tengok cerita taikun act aku nak tengok cerita aku terima nikahnya tapi takda rezeki . Aceno en ? Hmm sokay . Sementara nak tunggu cerita tuh start pukul 5.20 kite orang lepak kat bawah *serius bosan + lapar sebab takda tempat duduk untuk melepak* Haha . Masuk panggung *menonton* . Fahmi en masa kat dalam tuh dia kejap kejap pandang pandang aku , tapi aku buat muka bodoh haha . * Aku gelak kat dalam tuh sebab cerita tuh lawak , nak tahu takk *Bisik lagi* Fahmi cubit aku , sakit kesian aku * buat muka kesian* . Tapi akikat nya aku lagi banyak cubit pukul fahmi *Hahahaha*gelak macam setan* . Habis jee cerita kite orang keluar *dalam lif* Aku bediri belakang fahmi *terselah aku pendek* fahmi buat keje dia lagi sekali kejap kejap pandang aku . Aku pun sekali lagi buat muka bodoh . Haha . Keluar jee lif dia kee kiri aku ke kanan *Masa tuh rasa macam taknak pisah jee* :'( .

Tgh syok text tetiba fahmi cakap * yang aku dengan dia dahh dua bulan * Aku ingat lama lagi aku dengan dia nak dua bulan rupa nya kejap jaa :') . Saya rasa bahagia dengan awak sayangg . Ntah lahh kali niyy memang hati saya ikhlas terima awak dalam hidup saya sebab tuh saya sayang awak :') Saya rindu nak gengam tangan awak , rindu semua masa kite first time jumpa , walaupun masa tuh kejap . Saya minta maaf kalau saya bukan yang terbaik untuk awak , tapi saya akan belajar jadi yang terbaik untuk awak sayangg . Kite pernah gaduh , merajuk , salah faham , sampai ada masa tuh kite nak buat haluan masing masing tapi semua tak jadi kite masih lagi bersama :') Saya nak awak tahu selagi Allah izin kan hati saya sayang awak , selagi tuh saya akan sayang awak sepenuh hati saya . InsyaAllah , amin :)