HIBURAN

Thursday 20 September 2012

Sanggup Awak ....

CINTA ?! SAYANG ?! Yaa , semua nya gila . Kadang kadang ia menyakitkan . Memangg menyakitkan ! Kadang kadang bila kite percaya dia yang terbaik , dia yang setia disisi tapi semuanya sebalik nya . Siapa yang nak bilaa boyfriend dia curangg ? Itu sakit . Aku ingat aku lahh perempuan paling beruntung tapi takk ! Aku ingat dia macam aku betul betul sayangg , setia tapi dia tak macam tuh . Setiap perkataan dari mulut dia aku percaya tanpa sedikit curiga . Mungkin dugaan untuk aku . Yaa aku terima .

Peluang kedua ?
Aku bagi peluang kedua . Tapi rasa kecewa dalam hati tetap ada . Mungkin aku bodoh masih bersama dengan kau . Tapi setiap orang patut diberi peluang , dan aku harap peluang tuh kau tak sia sia kan . Dalam kepala otak aku asyik fikir kenapa kau sanggup buat aku macam tuh ? Kau tak percaya yang aku betul betul sayang kau ? Sekarang niyy macam mana aku percaya kau balik ? Kau kata kau sayang aku , tapi macam mana dulu kau boleh sayang aku dengan dia ? It's okay lahh aku takan balas tapi kau ingat one day kau akan rasa jugak bukan dengan aku tapi dengan perempuan lain mugkin :)