HIBURAN

Friday 14 September 2012

I month ♥



Setiap permulaan harus lah di mula kan dengan bismillah dan harus lahh di beri salam . Dan assalamualaikum wahai stalker tercinta ♥ . Sebuah kisah cinta bermula apabila seorang jejaka bertemu si gadis , terjalin sebuah persahabat yang menebitkan bibit cinta antara satu sama lain . Tiada yang menyaka bahawa mereka sudah mula jatuh cinta antara satu sama lain . Perkenalan mereka bukan dari twitter atau facebook tetapi dari  BBM . Yee ! pada permulaan dia hanya sekadar "Kawan" dan aku tidak menyaka dia mejadi kekasih hati . 

Aku kenal dengan dia , sewaktu aku membuat BIS , dan aku post bb pin aku dekat facebook . Tidak lama kemudian muncul nama "Pamy izhar" dan aku approve sebagai kawan bbm aku . Sememang nya dia rajin menegur aku , dan aku tak tahu kenapa aku reply bbm dia *pelik* . Setelah beberapa hari dia minta number telefon aku , aku pun bagi tanpa berfikir . Yaa , aku mengaku sewaktu tuh aku gf orang , tetapi apa salah nya berkawan . Kite saling "Ping!!!" antara satu sama lain . First time Otp dengan dia , dia tak banyak cakap , pendiam mungkin :) . Aku pakai bb tuh tak lama , dan bb aku rosak . Kite orang still contact , dan makin lama kite orang tidak berhubung antara satu sama lain . *Aku kenal dengan sam , dan malam tuh aku nak meet dengan sam , tanpa menyaka tangan niyy terus menaip dan send dekat fahmi . Yaa , dekat situ kami mula rapat , dan aku dah clash dengan bf aku di situ lahh aku cakap yang aku dah single . Kami mula text , whatsapp . Setiap malam benda yang sama dibuat . Apa yang aku fikir adalh , dia hanya sekadar kawan . yaa kawan yang sudi dengar luahan hati aku . Aku masih ingat aku cerita pasal aku sedih crush aku buat aku macam tuh . Dan dia tahu semua nya . *Aku buat relay dengan firdaus , dari situ aku rapat dengan firdaus* Aku ajak fahmi tweet , sebab aku takda kredit . Dari situ kami tweet den sibuk tweet . *Aku keliru dan buntu* Waktu tuh aku buta yaa mungkin buta memilih orang yang tak sayang aku , dan biar kan orang yang sayang aku pergi . Masa tuh fahmi taknak contact aku langsung , siapa tak kecewa orang yang kite suka couple dengan orang lain. Tapi aku berani kan diri text dia . Dan dia balas , dari situ mula rapat balik *Dan aku single kembali * Pada masa tuh bulan puasa . Fahmi selalu sent "Selamat berbuka :)" yee aku mengaku setiap kali nak berbuka itu yang aku tunggu :') Petang tuh aku keluar dengan hanis dengan wan . Aku dengan fahmi text *aku asyik fikir ego atau melepas* dan dekat situ aku mengaku segala nya dekat fahmi yang aku memang sayang dekat dia , dan aku cakap "Will you be mine" tapi .... fahmi tak balas . Dia cuma cakap dia nak nak call aku . " Call lahh , ada apa ?" Then *bunyi lagu* Aku angkat call *Fahmi gagap , dia tarik nafas banyak kali* *Dan aku gelak dalam hati bedebar* . Fahmi : Sudikah awak menerima saya , dan menerima kekurangan saya" Aku : Ha apa ? Tak dengar lahh , cakap lagi *saja nak suruhdia ulang * Fahmi ulang benda sama *sambil gagap* Aku : ha apa tak dengar . Ulang lahh lagi , nak dengar lagi haha?* Hahaha , Banyak kali fahmi ulang . Masa tuh aku malu sangat nak jawab , aku tak tahu nak jawab. Dia sweet sangatt :') . 16 ogos 2012 , awak jadi cinta hati saya sayang . MUHAMMAD FAHMI BIN IZHAR SAYA SAYANG AWAK . Aku mengaku kali niyy memang aku rasa macam pertama kali jatuh cinta , aku boleh terima segala kekurangn dia . Aku memang ikhlas kali niyy :')

Sayang , sekejap jee kite dah sebulan kan ? I rasa , I baru kenal you semalam . Sayangg I mintak maaf kalau I banyak buat salah dengan you . Dan harap apa pun jadi you jujur untuk semuanya . I LOVE YOU sayangg♥ Muahh :*

sincerely : Sapeah awak ♥