HIBURAN

Monday 25 June 2012

I


Ya Allah sekejap jaa semua benda hilang . I with AR is over . Aku tak tahu kenapa dengan semua niyy ? Aku  takk faham dengan diri aku . hmm . Btw takpa lahh semua nya dahh tamat . Kesian kau kan banyak sakit hati . Mybe kau bodoh sebab sayang aku yang takda perasaan niyy . kau kena tahu saat aku tinggal kan kau , aku TAKDA LELAKI LAIN !! Take a note k ? Aku dahh tak sanggup nak tengok kau layan perangai aku niyy . Mybe kau cakap aku kejam , bilaa aku layan kau baik baik mesti kau takk boleh lupa kan aku kan . Sebab tuh aku layan kau macam tuh bia kau benci aku bia kau lupa pasal aku . Siapa takk sayang kan hubungan yang dahh setahun tejalin kan ? :') Tapi kita kena kenyataan . Aku percaya pada takdir , even hari niyy kita jauh mybe suatu hari nanti kita dekat untuk bersama . InsyaAllah :') . Yang lepastuh , lepaskan lahh , yang datang , kita lalui .
Aku tahu kau kuat sayang , Jangan sedih k? Ada perempuan yang boleh layan kau baik dari aku . Btw kau kena dengar dia cakap jangan kau nakk rendahh diri sangat sampai orang meluat . Aku tahu kau ada maruah takk perlu nakk rendah diri sangat k . Jangan nakk telalu cerita sampai kau takda privacy . Itu jaa aku mampu cakap . Hope kau tempuh semua niyy dengan kuat :') Ilove you AR :*