HIBURAN

Wednesday 27 June 2012

Si perampas !



Hi guys ? How are you ? :)
Okay aku nakk cerita  pasal my friendship . Sebelum niyy aku ada gaduh dengan tieka . Seriesly masa tuh sedih gilaa kott . Macam takda hala tuju pun ada Semua pasal "si perampas" tuh k ? Sebelom niyy aku takk pernah benci orang paling teruk pun takk sukaa jaa . Btw kali niyy takk sama . Ini BENCI . Yeahh benci kat si perampas . If korang nakk tahu now bilaa aku baik dengan tieka , dia pulakk benci kat tieka . Dia pernah cakap "aku tak layak nak kawan dengan zaharah " Apa semua tuh ha sial . Kau cerita sangat keling . What ??? nakk benci aku hahaha . Benci lahh k , takk kisah langsung okay !!!! Now kau cuba tarik perhatian anje & kiela kan ? Stop it bitch . Sudahh lahh k , aku tahu kau tgh desperate cari kawan kan ? haha k aku faham . Tapi please lahh k tak payah nak tarik sorang sorang kawan aku . Aku akan make sure kan yang aku akan buat macam mana kau buat :) Wait and see k ? Muahh kanan kiri kau :*