HIBURAN

Tuesday 5 June 2012

sukahati :D sakit hati -,-




Hi :) Okay ada peluang lagi nakk update . Hm semalam aku text be aku tanya "Ada apa call pagi pagi buta ?" Aku punya lahh tunggu dia takk reply . hmm :( k hampa k. Then tetiba eyol text k text dengan dia sampai pukul satu gaduh apa semua . Aku tak tahu lahh apa masalah aku bila dengan dia aku panas asyik nakk marah jaa . Hm dia takda salah pun sebenar nya rasa nya lahh -.- . Aku tak tahu mana silap nya sebenar nya niyy . Eyol tuh kadang kadang menyakit kan hati aku rasa macam nak tumbuk jaa muka dia . hmm Even aku dahh marah marah niyy dia boleh lagi sakit kan hati aku , sakit hati aku bukan 5 minit boleh hilang . Hm faham lahh . Bukan sebulan dua dahh setahun k faham lahh cara aku niyy . Kau sendiri tahu perempuan kalau marah semua benda keluar dari mulut dia tuh pun nak kena ajar . Sebenar nya dia nakk baca blog aku aku takk suka ! Takpayah lahh nak baca kan ayoii !

Hm okay balik lagi kat be :) Aku nakk tidur aku takk silent phone sebab masa aku silent be call aku pukul 3 pagi kan melapastuh kan ? So aku pun takk silent lahh . Then tidur tejaga tengok phone takda apa pun . Hm nak tahu takk ? Aku mimpi be . First meet dengan be haha . Okay masa tuh sweet gilaa aww . Aku buat tak nampak lahh konon then tetiba be tarik tangan aku , be merajuk hm hm aku pun pujuk be :) aww *okay gelakk sorang sorang . Then kita orang makan tengok wayang semua lahh . Masa tuh be sweet sangat kay , handsome comel . okay*melting <3 . Tetiba mak aku kejut lahh pulakk tak dapat dating lama lama dengan be :( hee .
Then bangun tengok phone mati bateri takda . Aku cass phone lepastuh on tengok tengok ada text dari be . Be kata "I rindu you lahh" . Tapi kan hmm aku takk reply aku takut nakk reply tak tahu kenapa . hmm :(
Hmm kay lahh sampai sini jaa cerita hari niyy datang lahh rumah akak ika ada buat makan makan :D

*cerita saya sebenar nya tersangkut antara bf dan crush . Dan saya lebeh kan crush dari bf even saya tahu crush tuh takda cakap apa pun soal hati dia dekat saya :( tapi hati niyy masih jugakk nakk layan crush . Walaupun aku tahu bf aku sayang aku . Hmm