HIBURAN

Friday 7 December 2012

Buli si gay :*

Assalamualaikum :) 7/12/12 .  Janji dengan ieqa nak pergi sekolah pukul 10 . Then aku bangun pukul 9.50 . Aww greatt , mana lahh sempat nak siap 10 minit kan ? Then online tweet dulu . Ieqa tak dm kee mention . Aku terus call ieqa , Ieqaa cakap dia baru lepas mandi . Haa nasib baik . Haha . Okayy then aku on twitter , sapu rumah , mop rumah . Yeahh done ! Aku mandi , then gosok baju , tudung seluar then make up *pakai bedak dgn eyeliner jee* Haha . Tgh siapa siap , then Ieqaa hanta "call me back" Rupa nya dia dahh sampai . Kesian dia tunggu sesorang kat sekolah , cedih jaa muka dia . Hua hua . Haha . Aku suruh kaka aku hanta pergi sekolah , then dahh sampai terus pergi kat ieqa then gerakk . Ieqaa ajak beli cool blog , aww sedap nya dahh lahh tgh teringin . Tahu tahu jaa . Then jalan kaki *gosip gosip* Dahh sampai depan kedai tuh .  tgh order order then ada orang panggil *Eh atieqahhhhhh* Haha aku dengan ieqa pandang oh , kawan lama kite orang shikin seman . Yang paling tak sangka dia kenal aku lagi . Hee aww so sweet shikin :* Haha .
Kite orang gerakk tunggu bus , sambil minum . Nyum nyum . Haha . Okay naik bus turun kat mcd . Ya Allah tak sangka dapat jugakk pergi lepak mcd dekat mbo anje tipu jaa kata nak lepak sana masa spm :'( . Taknak kawan anje !!! haha . Okayy masuk , order then naik atas . Makan kentang minum bubble yang sedap tuh tapii ... takda selera nak makn double chesse burger yang memang fav aku tuh . Hmm mungkin ni sebab , aku nak kurus kott *masih lagi dalam siasatan* Haha . Aku bawak tab , then kasi ieqa main , haha gelak gelak jaa aku tengok si ieqa main sebab asyik kalah . Haha . Okay tgh main main then fahmi call tanya kat mana , aku cakap lahh kat mcd then dia cakap kejap lagi dia sampai . Maklum lahh balik dari sembahyang jumaat kan . Haha , tgh main niyy tetiba................................... Fahmi sampai . Nak tahu aku buat apa ? Aku buat *tunduk muka , main tab buat muka selamba* Haha . Kesian fahmi doh . Hihi . Okayy dahh tak layan tab , aku hadap fahmi , aku pandang fahmi then tanya kenapa dengan gerak kepala jaa . Fahmi jawab takda apa pastuh gelak gelak pandang si sapiq gay dia tuh . Memang tak boleh pisah langsung . Haha . Then cakap cakap pandang gelak gelakk . cubit cubit tangan dia , sepak kaki dia yang bawah meja tuh . haha. Mcam sakai k . Then aku tanya fahmi nak cakap apa ? Cakap lahh . Lepastuh fahmi cakap "Hmm berat lahh cakap sebanar nya" *sengih* dalam hati aku "Ya Allah fahmi niyy nak tinggalkan aku ke? hmm" Lespatuh fahmi cakap sebenar nya I nak balik kg . Aku terus pukul tangan dia yang kat atas meja tuh *Bunyi kuat* kesian jugak kat fahmi . Aku dahh nak nangis dahh . Then muka fahmi terus lain , Aku tenung jee muka dia , dia tunduk jaa tak pandang muka aku . Tetiba sapiq sampuk *Ek eleh sedih sedih pulak* Aku *gelak* . Aku tanya fahmi you okay takk ? fahmi *angguk* okay :) . Then aku bangun pindahh meja belakang . Suruh fahmi duduk sebelah aku . Fahmi duduk , fahmi terus mintak maaf dia kata sorry lahh mak orang baru cakap. Aku "hm yela tkapa , tak kesah* Aku tanya balik bila ? Dia cakap 23 . Hmm anniversary tak dapat sambut sama kan sayang ? Hmm sokay :') . hee . Mood sudahh okay . Time untuk buli . Haha yeahh , suka sangat :D Dapat cubit  , cepuk fahmi . Benda paling best nak tahu apa ? Hahaha dapat cubit tetek fahmi . Haha suka sangat tengok muka fahmi sakit bila kena cubit . Ohh yee lupa nakk cakap fahmi handsome dia datang pakai baju melayu biru . Hee suka sangat aku tengok dia . Haha . Borak borak then tetiba fahmi cakap *Iloveyou* Aww Ya Allah . Aku terus senyum then letak muka kat meja . Malu ada terharu ada . Hish fahmi niyy saja tau ! Aku tak tahu kenapa , aku berani tenung muka fahmi . Mungkin sebab dia handsome dan muka dia macam perempuan . Hahaha . Kat situ macam drama kakyong bantai orang .Kesian sangat fahmi , sorry k sayang ? Muah muahh :* Hihi . Fahmi pegang tangan aku , lepastuh main kuku aku yang tak sempat potong niyy . Tumbuk kau nyahh tahu lahh . Haha
Aku dengan fahmi tengok budak budak main kat taman mcd . Thenn aku cakap kat fahmi tengok budak tuh comel pipi tembam jaa , lepastuh fahmi cakap takk comel pun yang niyy comel lahh *tunjuk jari dia kat aku* Aku *mana ? mana ? Lepastuh fahmi cakap niyy lahh *gelak gelakk . Fahmi asyik tanya jaa , you sayang I takk ? *pandang muka aku* Aku buat mulut kata tak . Fahmi okayy tak sayang *Touching* Haha . Gilaa ahh aku kalau tak sayang kau fahmi oi . Aku asyik tengok budak budak main kat taman , fahmi tanya bila kita nak macam tuh . Aku pandang dia *senyum* Haha .
Kalau nak di cerita smua nya memang panjang lebar . Hahaha so cukup lahh sampai sini . hee . Act , I happy sangat walaupun kite takk macam dulu . Takpa lahh pasal bio tuh . I percaya you sayang :') I tahu you tak percaya I kan ? I memang ada you sorang jee sayang . Hope kite dapat macam niyy lagi . Jangan gatal gatal kat kampung nanti , jaga diri . Makan jangan takk makan , nanti pening kepala . You ingat k ? I sentiasa sayang dan rindu you :')  Iloveyou sayang :*