HIBURAN

Monday 17 December 2012

Anniversary 4month yg tak bermakna :')

Assalamualaikum :) Hi stalker :)
4 month with him tapi tapi tak ada makna :'( Semua silap aku . Aku cari pasal hmm :( Aku sedih sangat , tak tahu macam mana nak terang sakit aku rasa  Hubungan niyy dapat bertahan 4 bulan jee kee wehh ? Kalau mampu bertahan sampai 4 bulan jee , aku terima , redha dengan semua niyy . Tak guna stay dengan aku , tapi kau dah takda hati kat aku . Hmm Kau kena ingat aku takda orang lain . Takda ! Kalau kau nak tinggalkan aku jangan bagi text tapi kau kena cakap , macam mana kau lamar aku dulu , macam tuh kau kena buat masa kau tinggalkan aku . Sebenar nya bukan aku sakit hati , tapi kau yang banyak sakit hati dengan aku kan ? Aku buat 2 kesalahan yang sama dengan orang yang sama . But he just my friend tak pernah lebih dan takan lebih . Aku pun cemburu kau dengan aina yasmeen and the another girls . Tapi aku diam , aku taknak gaduh . And benda paling sakit hati bila yasmeen panggil kau sayang . Tapi aku diam sebab aku percaya kau . But you not trust me sayang :'( Kau taknak dengar dahh aku cakap mybe kau rasa semua tuh alasan tapi semua aku cakap betul . Aku takda orang lain , TAKDA ! Aku manusia biasa , tak lepas dari kesilapan . Aku tak nampak salah aku , aku nampak salah orang tapi tak salahkan kau tegur salah aku kan ? Hmm aku cuma mampu mintak maaf dan kalau boleh aku ubah semua , aku ubah . Aku taknak dahh benda lain , aku cuma nak hati kau . Aku betul betul mintak maaf sayang . Yee aku mengaku aku tak pernah nak text kau dulu , tak pernah nak call kau kalau kau tak suruh but kau tahu kenapa ? Aku dahh "TERBIASA" . Terbiasa sebab apa , sebab kau banyak habis kan masa dengan membe kau . Aku taknak ganggu , kadang kadang tgh text then kau lepak dengan membe kau , kau tak reply text aku . Sokay :') Aku hanya ada masa dengan kau time petang kadang kadang magrib lepastuh berhenti . Nanti malam kau balik lepak baru text aku lepastuh kau dahh penat nak tidur . Aku tak kesah , aku faham :') Sebab aku sayang kau , tapi kau nak pergi kenapa ? kau nak pergi boleh tapi kau kena cakap apa salah aku , then kenapa kau tak maafkan aku . Hmm yaa . happy Anniversary 4 month :') Aku happy couple dengan kau untuk 4 bulan lepastuh masa aku kawan dengan kau semua . Aku happy :') Aku yang kau panggil "Crush" Kau dulu nya lepastuh jadi "Special girlfriend" And seterusnya bla bla bla Idc apa lepas niyy . Aku bahagia :') Thanks Muhammad Fahmi Bin izhar :')